Страницы

Էֆելյան աշտարակ

Փարիզի աշխարհահռչակ տեսավայրը կառուցվել է ֆրանսիականհեղափոխության 100-ամյակի պատվին, որպես ցուցանմուշ:Ճարտարապետն է Գուստավ Էյֆելը: Աշտարակի սկզբնականգաղափարը Մյորիս Կյորիզենի և Էմիլ Նուգենինն էր:Ճարտարապետի կողմից այն կոչվել է
“300 մետրանոց աշտարակ”, Ներկայումս այն կոչում են նաև”ֆրՓարիզի աշխարհահռչակ տեսավայրը
կառուցվել է ֆրանսիական հեղափոխության 100-ամյակի պատվին, որպես ցուցանմուշ: Ճարտարապետն
է Գուստավ Էյֆելը: Աշտարակի սկզբնական գաղափարը Մյորիս Կյորիզենի և Էմիլ Նուգենինն
էր: Ճարտարապետի կողմից այն կոչվել է “300 մետրանոց աշտարակ”, Ներկայումս
այն կոչում են նաև “ֆրանսիայի երկաթե տիկին”: Աշտարակի ծանրությունը
10000 տոննա է: Գուստավ Էյֆելի պատվին անվանվել է Էյֆելյան: Էյֆելյան աշտարակը կառուցվել
էր ժամանակավոր` 20 տարվա նախահաշվով: Կառույցի վրա աշխատել են 50 ինժեներ և 250 բանվոր:
Առաջին վերելակները բերվել են հիդրավլիկ պոմպերի շնորհիվ: 1983թ.-ից վերելակները վերափոխվել
են էլեկտրականով: 1989թ.-ին լուսավորվել է 1000 գազային ֆանարների և 2 լուսարձակների
շնորհիվ: Էյֆելյան աշտարակը կառուցված է 18,038 մետաղական տարրերից: Էյֆելյան աշտարակը
բացման օրվանից ներկված է եղել Ֆրանսիայի դրոշի գույներով` կապույտ, սպիտակ և կարմիր:
Աշտարակի ներկայիս գույնը կարմրաշագանակագույն է: Պաշտոնապես կոչվում է “Շագանակագույն-Էյֆելյան”:
2008թ.-ի հուլիսի 5-ից դեկտեմբերի 31-ը աշտարակը լուսավորվել է Եվրոպայի դրոշի գույներով:
Ամեն 7 տարին մեկ այն ներկվում է 7 ամիսների ընթացքում: 2009 թվականին տոնվեց Աշտարակի
120 ամյակը: Ամեն տարի մոտ 6,5մլն մարդ բարձրանում են նրա գագաթին: Ամբողջ աշխարհում
վճարովի տեսարժան վայրերի ցուցակում նա առաջինն է: 6 միլիոն 930 հազար տուրիստ այցելեցին
2008թ.: Բացումից մինջև 2009թ. ավելի քան 236 մլն մարդ այցելել են աշտարակը:
Իսկ եթե դուք ալարում էք այսքանը կարդալ առաջարկում եմ նայել ...