Страницы

Հայ աղջիկ

Այսօր ուզումեմ խոսել մի մարդու մասին: Մարդու տեսակի, որը արդեն կորելու աստիճանի վրա է... Հայ աղջիկ: Ի՞նչ եմ հասկանում ես Հայ աղջիկ ասելով՞: Հայ աղջիկը պիտի լինի՝ համեստ, նամուսով, ինքնասեր, նաև շատ տարբեր դեպքերում բացառություն չէ գեղեցկությունը: Լավ ինչեվե... Ուզումեմ վերադառնանք հին Հայաստանի պատմությանը և իրար հետ տեսնենք Հայ աղջկա առաջվա կերպարը, խոսքը հագուստի մասին է, չէմ ասում դա ինչ որ դեր ունի, մոդանել է փոխվում, ուղղակի ուզում եմ տեսնեք տարիները ինչքան բաներ է փոխում.
Ահա մեր հին Հայ կինը: Միթե գեղեցկություն չէ, միթե այս ամենով, այս գեղեցկությամբ մենք չէնք կարող տարբերվել մյուս ազգերից: Միթե մենք մեր նորաձևությունը չէնք կարող մցնել աշխարհ, միթե մենք մեր ազգը չէնք կարող ներկայացնել բոլորին, թեկուզ ոճով: Չէ՜ չէմ ասում հիմա բոլոր աղջիկները սկսեն տարազով ման գալ, և ետ բերենք մեր հին Հայաստանը: Ինչքան միթե-ներ կան այս թեմայի հետ կապված, ինչքան տարբերություններ կան առաջվա և հիմիկվա աղջիկների մեջ: Իսկ հիմա եկեք տեսնենք նոր հայ աղջիկներից մի օրինակ.
Այո... Ինչքան տարբերություն կա, այո դուք ճիշտ եք: Ինչ պատահեց, ինչի մենք մերը կորցրեցինք, ինչի այդ ամենը եղավ և ինչ որ չափով վաղճանվեց մեր պատիվը: ԵՎ ահա, հիմա ես ուզում եմ, մի փոքր անրադառնալ առաջվա և հիմիկվա Հայ աղջիկների, կանանց փոփոխությունների մասին՝




Ահա իմ մի փոքրիկ աղյուսակը, որտեղ նշել եմ շատ բաներ, որոնք տեսել եմ: Ուզումեմ կրկին նշել, որ ոչ բոլորնեն այդպես իրենց պահում, մնալով իսկական Հայ աղջիկ:
Իսկ հիմա ուզումեմ անրադառնալ Հայ, նույնիսկ ամաչում եմ որ նա Հայ է, և այսպես՝ Քիմ Քարդաշյան: Եթե ոչ բոլորնեն ճանաչում Քիմ Քարդաշյանին, կարող են ծանոթանալ այս հղումում: Ամաչում եմ... Իրոք ամաչում եմ, որ նա ներկայանում է Քարդաշյան ազգանունի ներքո, բայց ինչ որ տեղ ուրախանում եմ: Ուրախանումեմ որ շատերը չէն դառնում այնպիսին ինչպիսին Քիմն է: Ուղղակի ուզում եմ, որ Դուք ոչմի դեպքում չդառնաք այլերկրյա աղջիկների պես, որոշ առումներով: Հայ աղջիկ մնա Հայ, և ոչմի դեպքում թույլ մի տուր որ գլուխտ ինչ որ մեկի մոտ կախես:

Ահա իմ այսօրվա երկար գրառումը ուզում ավարտել, մի շատ հրաշալի երգով...



Շնորհակալություն ուշադրության համար:
Ֆրեդ Սահակյան