Страницы

Հարազատ թշնամի

Իմ սերիալասեր ընկեր եթե դու մտածում ես, որ սա <<Հարազատ թշնամի>> հեռուստասերիալի հետ ինչ որ կապ ունի ուրեմն սխալվում ես… Լավ եկեք նյութը սկսեմ, բացատրելով թե ինչ է նշանակում հարազատ թշնամի: Ինձ թվում է հարազատ թշնամի բոլորս էլ ունենք և գիտենք, որ հարազատ թշնամին դա մարդու չուզող, թույլ և վատ մարդու մի տեսակ է: Ասում եմ մի տեսակ է, որովհետև դեռ շատ տեսակներ կան, լավ չշեղղվեմ թեմայից… Ուֆ, հարազատ թշնամի ունենալը շատ ցավոտ բան է, որովհետև շատ դժվար է ունենալ մի հարազատ, ով ամեն պահի կարող է քեզ թողնել, չորել և իրեն շատ վատ պահել քո հանդեպ այլ կերպ ասած չուզողություն անել: Ցավում եմ… Ցավում եմ, որովհետև մարդիկ ընդհանրապես փոխվել են, և ամեն մեկս սկսել ենք հարազատ թշնամի ունենալ: Չէմ ուզում ասել, որ մենքել ինչ որ մեկի հարազատ թշնամին չէնք, բայց ես այդպիսի հարազատ չունեմ: Մարդիք ուզում եմ, որ բոլորտ իմանաք, հարազատ թշնամի լինելը լավ բան չէ, և ամեն կերպ փորձեք ազատվել դրանից, թեչե կդառնաք չուզողներ, և ձեր ամբողջ կյանքը կզղճաք, որ դառցել եք թշնամի այդքան հարազատ մարդու հանդեպ…