Страницы

Վիկտոր Համբարձումյան նախագիծ

Առաջադրանք 1
Ո՞վ է Վիկտոր Համբարձումյանը, ի՞նչ գիտեք նրա մասին: Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու դասարանում: 
Սեպտեմբերի 18, 1908 - Օգոստոսի 12 1996: Հայ հայտնի աստղագետ և աստղաֆիզիկոս, տեսական աստղաֆիզիկայի հիմնադիրներից մեկը:
 Նրան վերաբերում են աստղերի և միգամածությունների ֆիզիկայի, աստղային աստղագիտության, աստղային համակարգի դինամիկայի, աստղերի և գալակտիկաների տիերածնության և մաթեմաթիկական ֆիզիկայի բնագավառներին:
Մրցանակներ՝ Ստալինյան կրկնակի դափնեկիր, սոցիալական աշխատանքի կրկնակի հերոս, Հայաստանի ազգային հերոս:
Աղբյուր՝hy.wikipedia.com

Առաջադրանք 2
Ներկայացրեք հայազգի նշանավոր մարդկանց կտակներ:
Զորավար Անդրանիկ՝
<<Եթե հայ ժողովուրդը կուզե ինձնի պատիվ ընել, ես իմ արձանս չեմ ուզեր, փառավոր թաղում չեմ ուզեր:

Թող հայ ժողովուրդը կագնեցնե ավելի դարձած Առաքելոց վանքը և այնտեղ հիմն փոքր ուսումնարան մը հայ մանուկներու համար, այս է իմ ամբողջ բաղջանքս և բարոյական պահանջսս հայ ժողովուրդեն>>:

Առաջադրանք 6.
Կազմեք հայտնի մարդկանց, ընտանիքի մեծերի խրատների շտեմարան:
Երբեք ինքտ քեզ ուրիշների հետ մի համեմատի: (Անահիտ Գևորգյան)

Ալբերտ Էինշտեյնի խրատները
Կա սեփական կյանքը ապրելու երկու միջոց: Առաջինը – այնպետ, որ կարծես ոչ մի հրաշք չի լինում: Երրկրորդը – այնպես, որ կարծես աշխարհում ամեն ինչը հրաշք է:
Կյանքը – հեծանիվ վարելու պես է: Որպեսզի պահպանես հավասարակշռություն, պետք է շարժվել:
Ես երբեք չէմ մտածում ապագաի մասին, նա շատ շուտ է հասանելիանում:

Օսկար Ուիալդի խրատները
Եղիր ինքտ քեզ հետ: Մյուս դերերը արդեն զբաղված են:
Մեր օրերում բոլոր մարդիք գիտեն գինը, բայց ոչմեկ չգիտի գնահատել:
Կինը հաղթում է, անսպասելի հանձնվելով:
Մենք չէնք կարողանում տանել այնպիսի մարդկանց ովքեր ունեն նույն թերությունները, ինչ որ մենք:
Եթե ուզում ես փչացնել մարդուն, սկսի նրան վերադաստիրակել:
Տղամարդը կարող է լինել երջանիկ, ցանկացած կնոջ հետ, բացի իր սիրելիի:

Մերլին Մոնրոի խրատները
Իմ կարգաղոսը չանհանգստանալն է, այլ անհանգստացնել:
Ես չէմ նեղանում, որ ինձ ասում են հիմար: Ես գիտեմ, որ դա այդպես չէ:
Փախիր եթե ուզում ես, որ քեզ սիրեն:
Ուղղակի կա կանոն իմ ամեն մի խաղում – վեր կենալ ու գնալ, եթե արդեն հետաքրքիր չի:

Առաջադրանք 7
Ինչ տվեց Ձեզ Վիկտոր Համբարձումյան նախագիծը:

<<Վիկտոր Համբարձումյան>> նախագիծը ինձ սովորեցրեց ինչ է կտակը, նամակը, ով է եղել Վիկտոր Համբարձումյանը, կարդացի շատ նշանավոր և հայտնի մարդկանց կտակներ, շարադրեցի մտքերս և աալյն... Շատ-շատ նոր բաներ իմացա, ամեն ինչ նոր էր, չմոռանամ ասեմ, որ նաև շատ հետաքրքիր էր: Իրոք հիասքանչ և հետաքրիր նախագիծ էր: Նախագիծը տևեց ընդհամենը 2 շաբաթ ափսոս... Թարգմանություններնել էին նաև շատ, կարդացի Չապլինի, Շեքսպիրի և այլ մարդկանց տարօրինակ և ծիծաղելի կտակները, իրոք շատ հետաքրիր էր, շատ տպավորված եմ...

Աղբյուր՝ http://movsisyannune.com/2012/05/09/%D5%BE%D5%AB%D5%AF%D5%BF%D5%B8%D6%80-%D5%B0%D5%A1%D5%B4%D5%A2%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%B1%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%B5%D5%A1%D5%B6%D5%AB-%D5%AF%D5%BF%D5%A1%D5%AF%D5%AB%D6%81/