Страницы

Գիրք կարդալը նորաձև է կամ՝ չէ…

Վերջերս մեր օրերում գիրք կարդալը նորաձևության պես մի բան է դարձել։ Գիրք կարդալը մոդայիկ են դարձնում գիրք կարդալու վերաբերյալ որոշ պաստառներ, օրինակ՝ մեկը, որ բոլորդ հաստատ նկատած կլինեք ՝ գիրք կարդալը նորաոճ է։ Եվ էդպես բոլորը ցանկանում են գիրքը գովազդել, բայց էդպես էլ չհասկացան, որ ազգի մեծ մասին ոչ էլ հետաքրքրեց այդ գովազդը և ոչ էլ ազդեց մարդկանցից շատերի վրա։ Գիրք կարդալը նորաձության պես մի բան դարձնելը ճիշտ չէ, մեկ է, կարդացողը՝ կկարդա, չկարդացողը՝ չի կարդա։ Ինձ համար գիրք կարդալը երբեմն պարտադիր, երբեմն էլ ազատ ժամանակն օգտագործելու լավ ձև է։ Այսինքն՝ երբեմն ես գիրք եմ կարդում նպատակասլաց, որ իմ զարգացման վրա ազդի, երբեմն էլ՝ զուտ հետաքրքրության համար, բայց, մեկ է, ես հասկանում եմ, որ երկու դեպքում էլ զարգանում եմ։ Գիրք կարդալ ինձ ստիպում են ՝ մայրիկս և սեփական զարգացման ցանկությունս, երբ բոլորը մի գիրք կարդում են, հետո սկսում են քննարկել այդ գիրքը, ինձ այդ գիրքը հետաքրքրում է և բոլորից հետ չմնալու համար, կարդում եմ։ Դա նշանակում է, որ շրջապատը նույնպես մեծ ազդեցություն ունի ընթերցման գործընթացի վրա։ Բայց չենք մոռանում նաև այն, որ մեր օրերում շատերի շրջապատում գիրք կարդալն ամոթ կամ էլ ուղղակի անցանկալի մի բան ։ Դե, բնականաբար, այդտեղից հետևում է, որ՝ այդ շրջապատն անկիրթ է, այդ շրջապատում բառապաշարի կեսը կազմված է ռուս-հայկական բառերի խառնուրդից և որտեղ զարգացում ապրել չես կարող։ Իսկ մարդը՝ այս դեպքում ես, առաջ գնալու ձգտում ունի:

Reading books has recently become something like fashion. Some advertisements make reading books fashionable or stylish. For example, the one which you may have noticed: “Reading books is stylish”. So they want to advertise books, but they don't understand that most of our population is not interested in that advertisement and it doesn't have any influence on them. It is not right to make reading books fashionable or stylish. It is all the same; the one who likes reading will read. The one who doesn’t like reading will not read. For me reading books is sometimes compulsory and sometimes it is a good pastime. In other words I sometimes read books purposefully to widen my outlook, and sometimes I read just out of curiosity, but it is all the same; I realize that I develop in both cases. I am made to read books by my mother and my own desire to develop. When everybody in my environment read a book and begin discussing it, I also want to read it in order not to fall behind. It means that the environment also has a big influence on the process of reading. We shouldn’t forget that nowadays reading books is a shameful or undesirable thing.       

  

Գրառումը՝ Ֆրեդ Սահակյանի
Նկարը՝ Էրիկ Բաբաջանյանի
Թարգմանությունը՝ Մարիամ Գևորգյան