Страницы

Իմ ուսուցչուհիներին

ԵՎ այսպես, այս նյութում ես կպատմեմ ինձ դաս տվող ուսուցիչների մասին, և սկսեմ ընկեր Հերմինեից՝


Մեր գեղեցկուհի ընկեր Հերմինեն... Ընկեր Հերմինեն ինձ դասավանդում է արդեն 3 տարի, բայց 3 տարվա մեջ իմ կարծիքը ընկեր Հերմինեի հանդեպ երբեք չի փոխվել, փոխվելուցել միայն դեպի դրական կողմ: ԵՎ այսպես՝ Ընկեր Հերմինեն շատ լավ ուսուցչուհի է, ընկեր Հերմինեն նաև շատ լավ գիտի ինպիսի պիտի լինի տղամարդը, այսինքն՝ նպատակասլաց, խելացի, կազմակերպված և այլ կարևոր բաներ: Ընկեր Հերմինեն նաև երբեք սովորողի վրա ձեռք չի բարձրացնի: Նա շատ լավ գիտի, թե ես ինչպիսին եմ, դե իհարկե ես այդպես մտածում եմ: Հա՜, մոռացա նշել, որ ընկեր Հերմինեն նաև ամեն ինչ կապում է մաթեմատիկայի հետ, չնայած ճիշտ է, ամեն ինչ մեր կյանքում, թե մաթեմատիկա է, թե ֆիզիկա: Այսքանը ընկեր Հերմինեի մասին, շնորհավոր ընկեր Հերմինե, ես Ձեզ շատ-շատ սիրում եմ, և դուք դա լավ գիտեք...



Տիկին Նունե՝
Ինչ ասեմ մեր շատ սիրելի Տիկին Նունեի մասին... Մեղմ, բարեհամբյուր, պատրաստական, լավ ընկեր, և դասավանդող: Էլ չէմ ասում, թե ինչպիսի բլոգեռ է: Տիկին Նունեն ճանաչում եմ, երբ առաջին անգամ ոտքս կրթահամալիր դրեցի: Տիկին Նունե ես Ձեզ շատ եմ սիրում, և ցանկանում եմ միշտ մնաք այնպիսին ինչպիսին կաք:









Жанна Альбертовна:
А теперь о Жанне Альбертовне... Пишу по русский потому - что, Жанна Альбертовна учительница Русского языка. А еще Жанна Альбертовна мать моего друга. Жанну Альбертовну я знаю уже 3 года, моя учительница очень добрая, понимающая, спокойная, и отзывчивая. Во время урока, мы с Жанной Альбертовной всегда обсуждаем многое... Спасибо, за всё! Я вас очень люблю.




Ընկեր Մերի և ընկեր Շամիրամ՝
Օ՜ չքնաղ, և գեղեցկուհի մեր ընկեր Մերին: Ընկեր Մերիին չսիրելը ուղղակի անհնար է, և առանձ ընկեր Մերիի կրթահամալիրի գեղեցկությունը պատկերացնել նույնպես: Ընկեր Մերին ինձ դասավանդում է, արդեն 3 տարի: ԵՎ ինչպես նա է ասում.
- Երեխաներ, վերցրեք Ֆրեդից օրինակ, ես նրա հետ աշխատում եմ 3 տարի, բայց ընդհամենը մեկ անգամ եմ դիտողություն արել:
Ընկեր Մերին շատ բարի, խելացի, հասկացող, գեղեցիկ, տաղանդավոր և պոզիտիվ ուսուցչուհի է: Ընկեր Մերի ես ձեզ շատ եմ սիրում, թե ձեզ, թե ձեր ձայնը:
Ընկեր Շամիրամ գեղեցկուհի, հրաշալի կազմակերպիչ, և դիմացկուն մարդ, քանի դեռ ինձ դիմանում է: Ընկեր Շամիրամին նույնպես վաղուց ճանաչում եմ, և արդեն հասցրել եմ անհանգստացնել, և շատ սիրել: Ընկեր Շամիրամը նույնպես մեր դպրոցի անբաժանելի մասնիկներից է: Լավ է որ այս տարի փոխադրվեց Միջին դպրոց, նաև շատ լավ է, որ ես փոխադրվեցի 9-րդ դասարան, և բախտ ունեցա սովորել նրա կազմակերպման ներքո: Ընկեր Շամիրամ ես Ձեզ շատ - շատեմ սիրում:

Ում մասին չգրեցի խնդրում եմ ներողամիտ եղեք, իմ մեջ արդնացավ ծույլ Ֆրեդը: