Սովորողի ընտրությամբ առարկաներ՝
Օտար լեզու՝ անգլերեն, ռուսերեն
Կիրառական մաթեմատիկա
Ակումբային գործունեություն՝
Ընթերցողի ակումբ
Լրացուցիչ կրթություն՝
Սպորտ
Իմ մեկնաբանությունը ուսումնական պլանի պարզաբանումների վերաբերյալ՝
Ես ունեմ բողոք, որը վերբերում է 3-րդ կետի, մի մասին, որտեղ ասվում է. <<Սովորողի ընտրությամբ գործունեության պարապմունքները կազմակերպվում են 12-15, ակումբային պարապմունքները` 12-20 հոգիանոց խմբերով>>: Իսկ ինչ է պատահում այն դեպքում, երբ ակումբային գործունեության պարապմունքների մասնակցում են 12-ից քիչ, այն դեպքում, երբ ես ստույգ չգիտեմ իմ խումբը իր մեջ քանի հոգի է կիրառում: Այդ դեպքում արդեն մոտենում է մի այլ հարց, եթե ստույգ գրված չէ, ինչու են ինձ հնարավորություն տալիս ընտրել այդ առարկան: Խնդրում եմ վերանայել այդ պարզաբանումը, և ավելի հասկանալի պարզաբանել:
Նաև կետ 23-ը իմ դուրը չեկավ: Այստեղ ասվում է. «Անգլերենի ուսուցումը կազմակերպվում է ըստ սովորողի լեզվական կարողությունների մակարդակի»: Այսինքն՝ տարբերություն է դրվում սովորողների միջև, իսկ դա հոգեբանական ճնշում է սովորողի համար:
Իմ կարծիքը տնային աշխատանք չհանձնարարելու վերաբերյալ:
Իմ կարծիքով, տնային աշխատանք չհանձնարարելը հիմնավորված է միայն այն դեպքում, երբ սովորողը ունի լրացուցիչ կրթություն, և ժամանակ չունի: Բացի դրանից, սա շատ մեծ հնարավորություն է, որպեսզի ավելի շատ զբաղվել ինքնակրթությամբ: Եվ դու քեզ լիովին մեծ մարդ, այլ կերպ ասած՝ դու ինքդ ես ընտրում քո ճանապարհը, քո ժամատախտակը, լիովին հասուն մարդ ես՝ Ավագ դպրոց վարժարանի աշակերտ:
Շնորհակալություն ուշադրության համար:
Գրառում՝ Ֆրեդ Սահակյան
Խմբագրող՝ Նունե Մովսիսյան
Օտար լեզու՝ անգլերեն, ռուսերեն
Կիրառական մաթեմատիկա
Ակումբային գործունեություն՝
Ընթերցողի ակումբ
Լրացուցիչ կրթություն՝
Սպորտ
Իմ մեկնաբանությունը ուսումնական պլանի պարզաբանումների վերաբերյալ՝
Ես ունեմ բողոք, որը վերբերում է 3-րդ կետի, մի մասին, որտեղ ասվում է. <<Սովորողի ընտրությամբ գործունեության պարապմունքները կազմակերպվում են 12-15, ակումբային պարապմունքները` 12-20 հոգիանոց խմբերով>>: Իսկ ինչ է պատահում այն դեպքում, երբ ակումբային գործունեության պարապմունքների մասնակցում են 12-ից քիչ, այն դեպքում, երբ ես ստույգ չգիտեմ իմ խումբը իր մեջ քանի հոգի է կիրառում: Այդ դեպքում արդեն մոտենում է մի այլ հարց, եթե ստույգ գրված չէ, ինչու են ինձ հնարավորություն տալիս ընտրել այդ առարկան: Խնդրում եմ վերանայել այդ պարզաբանումը, և ավելի հասկանալի պարզաբանել:
Նաև կետ 23-ը իմ դուրը չեկավ: Այստեղ ասվում է. «Անգլերենի ուսուցումը կազմակերպվում է ըստ սովորողի լեզվական կարողությունների մակարդակի»: Այսինքն՝ տարբերություն է դրվում սովորողների միջև, իսկ դա հոգեբանական ճնշում է սովորողի համար:
Իմ կարծիքը տնային աշխատանք չհանձնարարելու վերաբերյալ:
Իմ կարծիքով, տնային աշխատանք չհանձնարարելը հիմնավորված է միայն այն դեպքում, երբ սովորողը ունի լրացուցիչ կրթություն, և ժամանակ չունի: Բացի դրանից, սա շատ մեծ հնարավորություն է, որպեսզի ավելի շատ զբաղվել ինքնակրթությամբ: Եվ դու քեզ լիովին մեծ մարդ, այլ կերպ ասած՝ դու ինքդ ես ընտրում քո ճանապարհը, քո ժամատախտակը, լիովին հասուն մարդ ես՝ Ավագ դպրոց վարժարանի աշակերտ:
Շնորհակալություն ուշադրության համար:
Գրառում՝ Ֆրեդ Սահակյան
Խմբագրող՝ Նունե Մովսիսյան